4 Haziran 2009 Perşembe

Gülümseten Yorumlar


yha buraya bayılıyorum muhteşem seyler var odamın heryerinde burdan aldığım eşyalar war...

Seçkin Avcı


5.11.2008 TARİHİNDE HOJT13468 NOLU SİPARİŞ İLE BİR AVİZE TALEP ETMİŞTİM. 6.11.2008 TARİHİNDE AVİZEM ELİME ULAŞTI. BÖYLESİNE HIZLI İTİNALI ÇALIŞTIĞINIZ VE BÖYLESİNE ŞIK TASARIMLARINIZ İÇİN KUTLUYORUM. (KENDİMİ DE KUTLUYORUM SİZDEN ALIŞVERİŞ ETTİĞİM İÇİN BİR AVİZE BU KADAR MI ŞIK BU KADAR MI SEVİMLİ OLUR. DAHA ÖNCE ANTREM İÇİN MAĞAZANIZDAN RENKLİ PONPONLU PERDE ALMIŞTIM , BU AVİZEYLE O PERDEMDE DAHA ŞIKLAŞACAK , EVİME ADIM ATTIĞIMDA EŞSİZ TASARIMLARINIZLA KARŞILAŞMAK ÇOK HOŞ BİR DUYGU TEŞEKKÜRLER........

SEVİL TEMEL


Merhabalar ben bursadan UMUT TÜRKOĞLU ve bursada ki korupark şubenizden bol bol alışveriş yapmaktayım.Öncelikle firma ve yapı anlayışınız olarak sizleri tebrik ederim Kesinlikle TÜRKİYEMİZE farklılıkları katan nadir firmalardansınız. Devamını dilerim ...



BİZ AİLECE BÜTÜN BUN DESİGN ÜRÜNLERİNİ KEYİFLE KULLANIYORUZ BUN DESİGN DAKI BUTUN URUNLERLE BIR BUTUN HISSEDIYORUM KENDIMI BIZDE OLAN HER URUN HER EVDE OLMAYA BASLADI. GENELDE BIZI TANIYANLAR BIZE BUN DESIGN'DAN URUN ALIRLAR. PEK ÇOK URUNUNU KULLANIYORUM VE COK MEMNUNUM HEMEN HEMEN HER ODAMDA BIR DUVAR SAATI VE CALAR SAATLERIN HER BOYLARINI KULLANIYORUM. BURADAKI ARKADASLARIDA COK SANSLI BULUYORUM BÖYLE KEYIFLI BIR YERDE CALISTIKLARI ICIN MARKANIZI SEVIYORUM VE GUVENIYORUM :)


14,03,07 tarihinde cevahir alışveriş mağazanıza uğradım ve gösterilmiş ilgiden dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar çok yardım sever ve ilgililerdi ben de bir yönetici olarak bu başarınıza teşekkür eder ve bana arkadaşıma dogumgunu hediyesi almamda yardımcı olan özlem ve ebru hnm lara çok teşekür eder saygılarımı sunarım

Not: arkadaşım hediyeyi çok beğendi özlem hnm iletirseniz sevinirim.

Ayşegül B.


1968 yılından beri london design centre nedeniyle türünüzle tanışıklığım vardır.Sembolik, seçilmiş hediye verme alışkanlığı olmayan toplumumuz için önemli bir iş yapıyorsunuz.Azimle devamınızı ve başarılarnızı dilerim.

Özbek Ş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder