23 Haziran 2009 Salı

BUNbird İstanbul Design Weekend yollarında...

İstanbul Design Weekend(İDW) bu yıl 18-21 haziran tarihleri arasında yapıldı.Ben de boş durmadım tabii bir sürü açılışa gittim, dostlarla hasret giderdim. Adress İstanbul, My mimarlık, BMS bunlardan bazıları...Adress İstanbul'daki organizasyonu çok beğendim. Bir tarafta ünlü tasarımcıların yaptığı işler sergilenirken bir köşede Anadolu Üniversitesi öğrencilerinin bitirme projeleri diğer tarafta ünlü markalar ve yaptıkları işler hepsi birarada... Gezerken sıkılmaya vaktiniz bile olmuyor her köşeden ayrı bişey çıkıyor çünkü. Aynı zamanda bir grup gencin yaptığı müzik de sizi takip ediyor, gerçek anlamda takip ediyor ama:) My mimarlık'ta ki davet de gerçekten elit bir davet olmuştu.Tam benlik...Sade ama şık....BMS harika bir açılış düzenlemiş. Michelangelo Pistoletto' nun tasarladığı ''deniz, sanat ve tasarım " hikayeli 248 sandalyeden oluşan koleksiyon görülmeye değerdi. Farklı kültürler arasındaki entegrasyonun bir sembolü olan Akdeniz, Baltık Denizi, Karayip Denizi, Çin Denizi, Karadeniz ve Kızıldeniz bir araya toplayan koleksiyon altı denizle ilişkilendirilen jeo-kültürel farklılıkları vurgulamak için değişik renklerde el ile boyanmış. Hep iş hep iş olmaz ki dedim kendi kendime...Benim de karnım acıkıyor haliyle..Barbekü hiç fena değildi;)Yine çok güzel bir hafta sonu geçirdim İstanbul Design Weekend' te.Umarım artık bu tür organizasyonlar Türkiye'nin diğer illerinde de düzenlenmeye başlanır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder